Drakdags

Nu var det plötsligt min kille som fyllde år, en dag innan min pappa så jag fick slita hårt under julhelgen för att hinna med allt. Jag hittade detta mönster på http://freeamigurumipatterns.blogspot.com/2009/06/crochet-dragon-pattern.html Jag vet inte om jag missförstod det engelska mönstret eller helt enkelt hade en större virknål än man borde ha men resultatet jag fick var en betydligt större drake än menat :P Men vad gör det? Så länge min kille blev nöjd så är jag nöjd =) Och den var riktigt rolig att göra också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla fin den blev! Det gör väl inget att den blev lite större - den är så tuff.

2011-01-17 @ 18:52:48
Postat av: Anonym

Glömde skriva - kram mamma - på förra kommentaren ;)

2011-01-17 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0