Samlingen so far

Jag har precis fått min nya jättehäftiga Pentax Optio RZ10 så jag ville ta riktigt bra kort på mina små alster.
Än så länge har jag gjort, om jag räknar rätt, 11 st små amisar. Jag har gett bort 4st till alla som ville ha =)
Så jag passade på att fota min samling, inklusive den fortfarande blinda ankan :P
Egentligen ska jag inte visa den lila bläckfisken, den hör till ett hemligt paket till en person som jag hoppas inte läser min blogg förän den personen fått detta paket.
Har ni förslag på nya amisar eller bara frågor eller funderingar var inte blyga att höra av er, jag lovar att svara på alla frågor.
Nu blev jag jättehungrig, ska gå o se om vi har något ätbart i skåpen :P

Kommentarer
Postat av: Sanna Stunder

Så fina de är, dina "amisar" och den lilla bläckfisken är urgullig. Fin kamera förresten!

2011-02-28 @ 23:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0